Menu Close

Multibem Okul Öncesi Programı

Multibem eğitim programı özünde öğretmenin rehber, çocuğun keşfeden; öğretmenin ortam hazırlayan, çocuğun deneyimleyen; öğretmenin sorgulatan, çocuğun araştıran olması fikri yer almaktadır. Kendine özgü eğitim malzemeleri ve materyalleri de geliştirilmiş olan program Türkiye genelinde yüze yakın kurumda uygulanmaktadır.

Multibem çocukları tüm gelişim alanlarında desteklemeyi hedefler. Bu nedenle programda akademik becerilerin yanında toplumsal değerlere de yere verilir. Multibem, bu düşünceyi “Değerler her zaman, her yerde” ilkesi ile hayata geçirir. Çocuklar Multibem’le kalplerinin sesini dinlerken aklı ve düşünceyi de dengeli bir biçimde hayatlarına dahil ederler. Değerler bütün uygulamaların ayrılmaz bir parçasıdır, bağımsız bir program olarak düşünülemez. Özellikle doğa temelli kurgulanmış etkinlik ve eğitim ortamları ile çocukların doğaya dokunup hissetmesi sağlanır. Bu sayede çocuğun kainata bakışı ve yorumlayışı gelişir.

Program ‘Hayvanlar ve Bitkiler’, ‘Kendim Yapabilirim’, ‘Nerede Yaşıyorum’, ‘Matematik’ ve ‘Dil’ uygulamalarından oluşan kompakt bir müfredatı içermektedir.

Detaylı bilgi için program kataloğunu inceleyebilirsiniz.

Program Kataloğu

Multibem Erken Çocukluk Eğitimi Yaklaşımı çocukları tüm gelişim alanlarında desteklemeyi hedefl er. Bu nedenle Multibem programında, akademik becerilerin yanında toplumsal değerlere de yer verilir. Multibem, bu düşünceyi “Değerler her zaman, her yerde” ilkesi ile hayata geçirir. Çocuklar Multibem’le kalplerinin sesini dinlerken aklı ve düşünceyi de dengeli bir biçimde hayatlarına dahil ederler. Değerler bütün uygulamaların ayrılmaz bir parçasıdır, bağımsız bir program olarak düşünülemez. Özellikle doğa temelli kurgulanmış etkinlik ve eğitim ortamları ile çocukların doğaya dokunup hissetmesi sağlanır. Bu sayede çocuğun kainata bakışı ve kainatı yorumlayışı gelişir.

Multibem Eğitim Paketleri

Multibem Hakkında Yapılan Akademik Çalışmalar

CEVHERLİ, K. (2018). OKUL ÖNCESİ DEĞERLER EĞİTİMDE YENİ BİR MODEL ARAYIŞI: BOĞAZİÇİ EĞİTİM MODELİ. Journal of International Social Research, 11(61).

Koç, H. (2024). Multibem hikâye kitaplarının Türkçe öğretimine katkısı. RumeliDE Dil Ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi. https://doi.org/10.29000/rumelide.1441167